Recensie: Judy Satori – Zonneschijn voor het licht is …

NUR:
Adviesprijs: € 19,95
Pagina’s: 256 blz
Uitgeverij: Hajefa
Kopen: Webshop Hajefa

Recensie

Soms stel je jezelf de vraag: “waarom ben ik op deze wereld” of “Kom ik alleen  en wat mag ik leren in dit leven?”  Veel gestelde vragen en misschien was je al lang op zoek naar een boek met het voor u juiste antwoord.  De schrijfster Judy Satori channelt met de Lichtwezens uit de Hogere dimensies.

Toen ik het boek begon te lezen voelde het een beetje als thuiskomen. Het gevoel hebben dat er vele zielen klaar staan om te incarneren en geboren te willen worden in een aards lichaam gaf een bevestig van mijn innerlijk weten. Ook de herkenning te mogen voelen dat we allen met een doel of levensles naar de aarde zijn gekomen en dat alle zielen samen nog veel te leren hebben.  De woorden die de schrijfster neerpent zijn gecodeerd. De inhoud weergeeft een nieuw soort mens weer waar het DNA van alle mensen op aarde nieuw genetisch materiaal van de Sterren naties zal bevatten.

Ze beschrijft in haar boek “Zonneschijn voor het Licht” heel mooi hoe de trilling van de aarde in een snel tempo verandert en hoe we op verdere tijd contacten kunnen leggen met de Galactische schepen en de wezens van andere planeten. Personen die eens een stapje verder staan in hun spirituele groei zullen de boodschappen en de inhoud van het boek direct kunnen plaatsen maar personen in hun kinderschoentjes staan op spiritueel vlak zou ik het boek niet direct aanraden.

Maar als je boek leest en het begrijpt zal je hart sneller gaan slaan en krijg de bevestiging: “Dit is het antwoord op mijn vragen”

Hans is een spirituele duizendpoot die zich dagelijks inzet om de groei in iedereen te verwezenlijken. Hij noemt zich een lichtwerker, zijn doel is je inzichten te geven in je levenspad met manifestatie, Engelen en orakelkaarten. Maar hij geeft ook ontspanningsmassages en lichaamshealing met Reiki en Quantum-touch. Wil je een gesprek of gewoon een luisterend oor? Hans zal je steeds ondersteunen waar nodig is. De Spirituele Wereld, De Spirituele Markt, Spirituele Gids, Authentica en Engelencontact zijn enkele merken die Hans bundelt in zijn bedrijf HVD Mediaworks. Mocht hij niet bezig zijn met dit alles, dan kan je hem zeker vinden in de Efteling (waar hij meer dan 10x per jaar heen gaat) of in het zwembad, want hij is een echte waterrat.