Recensie: Antoine Kop – Leven in het licht

Pagina’s: 304 blz.
Uitgeverij: Uitgeverij Aspect
Kopen: Webshop Aspect
Meer informatie: Leven in het licht

Recensie

Voor je dit boek begint te lezen, moet je wel openstaan voor ‘het spirituele’ in het leven. Anders kan je dit boek beter wegleggen..

Antoine Kop legt uit wat zijn visie is over het leven. Ik moet U vertellen, voor mij gingen er alvast een paar deuren open. Je leert sommige dingen anders te zien of beter te begrijpen. Voor iemand die op zoek is naar het ‘doel’ van het leven, zal hier zijn weg wel in vinden. Het is natuurlijk 1 van de zovelen visies die er bestaan.. ik zeg niet dat alles wat hij vertelt, ook werkelijk zo is. Ik vind dat je nog altijd met de voeten op de grond moet blijven staan. Maar het kan je wel helpen om beter met gebeurtenissen of mensen om te gaan.

De eerste helft van het boek was gemakkelijk te lezen, daarna was de fun er soms een beetje af omdat het eerder een lesboek is in plaats van een verhaal.

Sommige hoofdstukken zijn ook niet zo makkelijk te begrijpen en soms heb ik een bladzijde twee keer moeten lezen. Maar als je rustig uw tijd hiervoor neemt, is er geen enkel probleem.

Besluit

Ik vond het een inspirerend boek, zoals de tekst op de achterkant ook vertelt. Je vergaart er wel wat kennis mee. Maar om echt te leven in het licht… dat is me tot op heden nog niet gelukt. Misschien moet ik het boek nog een keer lezen.. 😉 ik ga in ieder geval wel op onderzoek uit en zal meer durven grijpen naar dit soort boeken.

redactrice Sara

Hans is een spirituele duizendpoot die zich dagelijks inzet om de groei in iedereen te verwezenlijken. Hij noemt zich een lichtwerker, zijn doel is je inzichten te geven in je levenspad met manifestatie, Engelen en orakelkaarten. Maar hij geeft ook ontspanningsmassages en lichaamshealing met Reiki en Quantum-touch. Wil je een gesprek of gewoon een luisterend oor? Hans zal je steeds ondersteunen waar nodig is. De Spirituele Wereld, De Spirituele Markt, Spirituele Gids, Authentica en Engelencontact zijn enkele merken die Hans bundelt in zijn bedrijf HVD Mediaworks. Mocht hij niet bezig zijn met dit alles, dan kan je hem zeker vinden in de Efteling (waar hij meer dan 10x per jaar heen gaat) of in het zwembad, want hij is een echte waterrat.