Recensie ‘Sterk of zwak’ – ‘Stress of sereen’

Auteur: Brunhild Hofmann
Boek: Sterk of zwak – Stress of sereen.
Recensie: Annelies Reabel (Reabel Lightwork)

Het boek – met een leuke pocketversie inbegrepen – beschrijft op een zeer toegankelijke manier wat zelfspiertesten zijn. Er wordt een duidelijk verstaanbare neurologische inleiding gegeven waardoor de praktijkoefeningen die later in het boek aan bod komen beter te begrijpen en snel toepasbaar zijn. De inhoudelijke opbouw van het boek nodigt uit om te blijven lezen. Het belicht alle aspecten die aan bod komen bij zelfspiertesten op een logische wijze.

In het boek worden de informatieve delen ook afgewisseld met getuigenissen en praktijkvoorbeelden die de gegeven informatie alleen maar duidelijker maken. Het pockethandboekje dat perfect in je handtas of broekzak past, is een leuke toevoeging. Op die manier kan je op elke plaats snel de oefeningen raadplegen en wordt het alleen maar makkelijker om de tips toe te passen in je dagelijks leven.

Sterk of Zwak

Met zelf-spiertesten betere beslissingen nemen
Kinesiologie & NLP in de praktijk

Auteur: Brunhild Hofmann
Taal: Nederlands
Bindwijze: Paperback
Druk: 1
Verschijningsdatum: september 2020
Aantal pagina’s: 112 pagina’s
Uitgever: Palaysia Productions
Vertaald door: Katrin Franz
Originele Titel: Stark oder Schwach
EAN: 9789492412201
Prijs: € 11,99

Annelies Reabel

Ik ben Annelies Reabel, 30 jaar, ik woon samen met mijn vriend Ruben en ons 2-jarig dochtertje Louise. Ik rolde in de wereld van de spiritualiteit via verschillende vrienden in mijn omgeving die hier al jaren intensief mee bezig waren. Deze zomer vond ik het tijd om in bijberoep mijn eigen praktijk te openen in Tessenderlo, en zo is Reabel Lightwork tot stand gekomen. Ik werk in mijn praktijk vooral met orakel- en tarotkaarten en de pendel. Ik werk op een heel intuïtieve manier met de kaarten. Verder leer ik mensen in mijn praktijk hoe je volgens de maan kan leven en wat de meerwaarde is van het neerschrijven van je eigen emoties en gedachten.