Recensie: Messages from Great Spirit

Messages from Great Spirit

Te takanawa – Grandmother Mepi

Met grote verwachtingen begon ik in dit kleine boekje te lezen. Ik dacht grote, ingewikkelde, wijze boodschappen te ontdekken van de Grote Geest. Maar niets bleek minder waar. Want hoewel dit boekje in het Engels geschreven boodschappen bevat, is het pure eenvoud.

Duidelijke, klare taal die zich niet mis laat verstaan. ‘Ach natuurlijk!’ dacht ik toen, want aan boodschappen van Spirit over onvoorwaardelijke liefde en universele waarheden is niets ingewikkeld aan. Deze liefde en wijsheid is juist pure eenvoud. Het enige wat dit ingewikkeld maakt, is onze eigen, menselijke geest.

Dit boekje helpt je er tevens aan te herinneren dat je steeds een keuze hebt. Kies je voor onvoorwaardelijke liefde of hou je vast aan angst? Een eenvoudige keuze, maar eentje die niet altijd gemakkelijk is om te maken. Op zo’n keuzemoment kan je het boekje op een willekeurige bladzijde open slaan en daarin een boodschap ontdekken die jou op dat moment een houvast, hoop of troost kan bieden.

Laat dit boekje met haar kleine teksten en gedichten je inspireren. Laat haar grootse wijsheid spreken tot je hart en je ziel.

Auteur: Grandmother Mepi
Pagina’s: 23
ISBN: 978-1548443672
Adviesprijs: € 15,00 + verzendingskosten

Hans is een spirituele duizendpoot die zich dagelijks inzet om de groei in iedereen te verwezenlijken. Hij noemt zich een lichtwerker, zijn doel is je inzichten te geven in je levenspad met manifestatie, Engelen en orakelkaarten. Maar hij geeft ook ontspanningsmassages en lichaamshealing met Reiki en Quantum-touch. Wil je een gesprek of gewoon een luisterend oor? Hans zal je steeds ondersteunen waar nodig is. De Spirituele Wereld, De Spirituele Markt, Spirituele Gids, Authentica en Engelencontact zijn enkele merken die Hans bundelt in zijn bedrijf HVD Mediaworks. Mocht hij niet bezig zijn met dit alles, dan kan je hem zeker vinden in de Efteling (waar hij meer dan 10x per jaar heen gaat) of in het zwembad, want hij is een echte waterrat.