De inhoud van het boek kan je hier lezen.  De recensie geschreven door Joni Team kan je hieronder lezen.

Auteur:  Jesse van der Velde
Pagina’s: 192
Uitgeverij: Kosmos Uitgevers / VBK-België
ISBN: 978-90-21-56784-6
Adviesprijs: € 20,00

Het boek is een aanrader voor iedereen.

Je kunt het passief lezen en een leuke ervaring rijker zijn. Of je kunt het ervaren als een innerlijk proces, waarbij je innerlijk werk gaat verrichten dat je nog nooit eerder hebt gedaan.  Als je het boek in je hand neemt voelt je dat het je veel wil vertellen en jou wil helpen.  Het is een warm en zacht boek, vanaf het moment waarop je het boek open slaat neemt de auteur je mee naar de sjamanen, hij laat je zijn helende reis zien.  Het heeft een beschermend en warm gevoel, het boek leest gemakkelijk en neemt je mee door de tijd.  Je voelt je heel snel tot hen verbonden, als je bij de sjamanen aankomt, laat hij zien hoe jij jezelf kunt helpen en zul je weer een ervaring rijker zijn op je pad.

Het boek is zeker voor mensen die vast zitten met angsten of oude emoties die verdrongen waren en nog altijd niet verwerkt waren, waar je niet meer bij stil gestaan hebt maar die onbewust nog een invloed hebben op jou leven.

De auteur helpt jezelf te helpen en terug te denken aan oude pijnlijke gebeurtenissen.  Het hoeft geen pijn of andere emoties op te roepen.  De spirituele detox is het proces om te komen tot dankbaarheid voor al wat is gebeurd, hij laat je stap voor stap zien hoe hij je oude lagen weg  die je nu in de weg zitten.  Hij helpt je volledig te helpen. Wanneer je weet wat je droom is voor dit leven en je gaat er naar leven zul je zien dat je op de juiste weg bent, en kun jij je pad volgen naar het geluk en ervaren.  Je leert naar je hart en intuïtie te luisteren en minder vast te zitten in je gedachten,zodat jij je leven meer diepgang kunt geven.

Hans is een spirituele duizendpoot die zich dagelijks inzet om de groei in iedereen te verwezenlijken. Hij noemt zich een lichtwerker, zijn doel is je inzichten te geven in je levenspad met manifestatie, Engelen en orakelkaarten. Maar hij geeft ook ontspanningsmassages en lichaamshealing met Reiki en Quantum-touch. Wil je een gesprek of gewoon een luisterend oor? Hans zal je steeds ondersteunen waar nodig is. De Spirituele Wereld, De Spirituele Markt, Spirituele Gids, Authentica en Engelencontact zijn enkele merken die Hans bundelt in zijn bedrijf HVD Mediaworks. Mocht hij niet bezig zijn met dit alles, dan kan je hem zeker vinden in de Efteling (waar hij meer dan 10x per jaar heen gaat) of in het zwembad, want hij is een echte waterrat.