Spirituele Boeken

De Kracht van Symbolen

Universele antwoorden vanuit je ziel.

De Kracht van Symbolen – Universele antwoorden vanuit je ziel

Auteur: Fabio Vinago

De magische krachten van symbolen worden al sinds oudsher ingezet voor diverse spirituele uitingen. Daar waar woorden tekortschieten, brengen symbolen een persoonlijke en krachtige waarde in ons dagelijks leven. Dromen onthullen via symbolische beelden ons onderbewustzijn en de kleur rood wordt in verband gebracht met liefde en romantiek. Een mysterieuze wereld die voor heel wat mensen nog onbegrijpelijk blijkt te zijn.

Met zijn nieuw boek ‘De Kracht Van Symbolen – Universele antwoorden vanuit je ziel’ gunt bestsellerauteur Fabio Vinago jou een unieke inkijk in de spirituele wereld van de symboliek.

Toegang tot je onderbewustzijn

Symbolen worden intuïtief waargenomen. Ze worden zonder woorden in verbinding gebracht met het onderbewustzijn. Mensen maken symbolen om hun ideeën over te brengen. We maken echter ook symbolen om hogere waarheden die verborgen zijn voor het gewone bewustzijn over te brengen en te begrijpen. Een symbool staat altijd voor meer dan de directe betekenis en prikkelt ons om voorbij de oppervlakte te reiken.

De geïllustreerde symbolen die in dit boek opgetekend zijn, belichamen de meest diepgaande vorm van communicatie tussen het fysieke en de ziel. Ze bieden jou antwoorden op de meest gestelde levensvragen.

Over het boek ‘De Kracht van Symbolen’

De symbolische wereld is dynamisch en voortdurend in evolutie. Toch houden symbolen aspecten van universele wijsheid in.

De symbolen in dit boek verwijzen naar verborgen spirituele kennis en inzichten die je kan aanwenden om al je vragen te voorzien van concrete antwoorden. De symbolen zijn door de auteur dusdanig samengesteld dat enige voorkennis niet vereist is. Vervolgens biedt deze heldere gids je een ondubbelzinnig advies op al je prangende vragen en verleent dit boek je direct toegang tot je onderbewustzijn.

Tot slot kan je de boodschappen van deze voorspellende symbolen onmiddellijk in je leven toepassen.

Over de Auteur

Fabio Vinago is een Belgisch gepassioneerd schrijver én grafisch ontwerper en kon onder meer volgende bestsellers aan zijn palmares toevoegen: ‘Het Hedendaagse Lenormand Orakel Handboek’, ‘De Complete Gypsy Waarzegset’ en ‘Het Tweelingzielen Orakelspel’.

Auteur: Fabio Vinago
Uitgeverij: Fabio Book Publisher
ISBN: 9789464075335
Afmeting: 14,8 x 14,8 cm
Aantal pagina’s: 320

Bron
Persbericht Fabio Book Publisher

Hans is uitgever van De Spirituele Wereld maar ook is hij spiritueel mentor. Hij kijkt waar jij je nu bevind op je levenspad en geeft je inzichten, leert je werken met manifestatie en geeft tevens healingen. Wil je een gesprek of gewoon een luisterend oor? Hierin zal Hans je ondersteunen waar nodig is. Mocht hij niet bezig zijn met dit alles, dan kan je hem zeker vinden in de Efteling, in het zwembad, bij een musical of in de natuur.