Recensie: Het Boek van Alles

Deze recensie is geschreven door redactielid Bernadette Van Deuren.

Recensie ‘Het Boek van Alles, part I’ – Else Daelemans

De lokroep van je ziel volgen, het vergt heel wat durf. Dit boek vertelt er een meeslepend verhaal over. Hoofdpersonage Elisabeth Vertonghen komt tot de vaststelling dat haar leven niet in overeenstemming is met wat ze op een dieper niveau verlangt. De Kosmos brengt een man op haar weg die zoveel in haar aanraakt, dat ze niet anders kan dan zich overgeven aan de zoektocht naar ware liefde.

Het is een verhaal over het loslaten van verwachtingen en oude pijn. Ook over de onuitputtelijke kracht en de magie van onvoorwaardelijke liefde. Het omschrijft het proces van complete overgave aan wat het leven brengt,zodat je terug vanuit de kracht van de bron zelf kan gaan leven. Dat brengt verdriet mee, maar ook een intense voeling met de vreugde van leven op zich. Else beschrijft haarfijn de samenhang tussen de gebeurtenissen in het leven van Elisabeth.

Er zit een ongelofelijke helderheid in de manier waarop de schrijfster alles wat zich in het leven van het hoofdpersonage aandient psychologisch en spiritueel kadert. Het laat je onvermijdelijk voelen dat eenieder van ons een missie heeft in zijn of haar leven. Een missie die gaandeweg duidelijk wordt, wanneer je je openstelt voor wat het universum je aanreikt. Dit boek ‘Ik,’ is het eerste deel in een reeks waarin ook het thema ‘Tweelingzielen’ aan bod komt. Ik kijk vol verwachting uit naar het tweede deel.

Reserveer alvast een plaatsje voor dit boek in je reiskoffer!

• ISBN-nummer: 9789082942507
  • Verschijningsdatum: 23/02/2019
  • Aantal bladzijden: 334
  • Uitgeverij: Flower Of The Universe, www.floweroftheuniverse.be
  • Reeks: Het Boek van Alles
  • Afmetingen: 140 mm x 210 mm
  • Type: Boek

Bron
Uitgeverij: Flower of the universe

Hans is uitgever van De Spirituele Wereld maar ook is hij spiritueel mentor. Hij kijkt waar jij je nu bevind op je levenspad en geeft je inzichten, leert je werken met manifestatie en geeft tevens healingen. Wil je een gesprek of gewoon een luisterend oor? Hierin zal Hans je ondersteunen waar nodig is. Mocht hij niet bezig zijn met dit alles, dan kan je hem zeker vinden in de Efteling, in het zwembad, bij een musical of in de natuur.