Recensie: Liliane Caro – De aartsengelen spreken en medium zijn

Pagina’s: 195
Uitgeverij: Berlin Books

ISBN: 978-94-9288-329-2
Adviesprijs: € 20,00

De omschrijving van het boek kan je hier op onze site vinden: Liliane Caro – De aartsengelen spreken en medium zijn.

De recensie

Als je het boekje in je hand neemt, voelt het zalig aan.  Je voelt dat dit boek je veel te vertellen heeft.  Ik heb het eerst een paar minuten in mijn handen vast gehouden en heb genoten van het fijn gevoel het boek me gaf.  Of je nu het leven nog moet ontdekken of al een flink eind op weg bent op je verlichte pad, of welke religie je ook hebt, het is een boek voor iedereen.  Ik las het op 1 dag uit en geniet nog na.

De schrijfster vertelt eerst op een beknopte, maar boeiende manier over zichzelf.  Ik heb geen seconde gehad dat ik het saai vond.  Het boek leest vlot : je zit er zo helemaal in.  Het is tevens  een zalig werkboekje.  Liliane Caro laat zien hoe je met Aartsengelen in contact kan komen en hoe je er mee om kan gaan.  Ze laat zien hoe je op een makkelijke manier kan mediteren, waar dat je ook  bent, thuis of op reis.  Ze laat ook aan bod komen hoe de mens nu leeft: mensen zijn zo druk met zichzelf bezig, dat ze niet meer open staan voor mekaar.

Ze heeft het  ook over het ego en de angsten van de mens en hoe je daarmee kan omgaan.  Ze helpt je inzien wat je zelf of wat iemand anders verkeerd doet.  Ze heeft het ook over zielen wonden, bijvoorbeeld iemand heeft commentaar op je of breekt je volledig af bij familie of vrienden.  Je moet je daardoor niet gekwetst voelen, omdat de persoon die jou dat aan doet zelf niet goed in zijn vel zit.

Ze laat ook zien dat je elkaar  moet leren vergeven en dat je niet overal negatief over moet denken.  Daar word je alleen maar ziek van.  Ze beschrijft welke Aartsengelen je waarvoor kunt gebruiken en waarvoor ze staan.  Ze heeft het over medium zijn en wat dat inhoudt.  Ze heeft het op een prachtige manier over de volgende reis.  Jouw wonder is je ware ik.

Kortom het gaat over het spiritueel zijn en doen in het algemeen.
Verder wens ik jullie nog veel succes op jullie pad van verlichting.

JONI Team

Als echtpaar (Nina Lenaerts en Jorge Gomez) vormen ze een (h)echt team dat mensen wil helpen die op zoek zijn naar een goede en gelukkige levensweg. Jorge is een Reiki Master en geeft Reiki cursussen en behandelingen. Nina is ervaren levenscoach en begeleid mensen met behulp van kaarten en pendel op hun levenspad. Mensen die graag hun levensweg willen zoeken, kunnen altijd bij hun terecht.